Bestemming bereikt! - Reisverslag uit Kilangala, Tanzania van Nelleke Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu Bestemming bereikt! - Reisverslag uit Kilangala, Tanzania van Nelleke Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu

Bestemming bereikt!

Door: Nelleke

Blijf op de hoogte en volg Nelleke

07 Januari 2010 | Tanzania, Kilangala

We hebben vandaag onze bestemming Kilangala bereikt! Het was een prachtige, maar ook enerverende reis. En we zijn hier werkelijk in the middle of nowhere, daar kan je geen voorstelling van maken. Dit betekent ook met bijna geen telefoon bereik, geen internet en 2 uur per dag stroom. Ik voel mij goed en heb er zin in. Maar ik houd het kort, want ik bel met een geleend toestel van Mozes. Wordt vervolgd, maar geen idee wanneer, er gaat maar 1x in de week een busje naar de stad (Sumbawanga).
(dit bericht is telefonisch doorgegegeven en door Eric op de site gezet)

  • 09 Januari 2010 - 08:25

    Ellen & Tim:

    Hoi mam,

    Ik begreep al van Eric dat je goed was aangekomen... Ben erg benieuwd naar je volgende bericht.

    Liefs van ons.

  • 09 Januari 2010 - 12:59

    Nelleke ( H):

    Hallo Nelleke,
    wat een reis, je moet er wel wat voor over hebben he. We zijn erg benieuwd naar hoe het daar is, berichten met foto's e.d. maar begrijpen dat het nog niet zal meevallen om dat voor elkaar te krijgen.
    Hier is het intussen nog winterser dan het al was...moeilijk voor te stellen he!
    Liefs en blijf gezond!
    Nelleke

  • 09 Januari 2010 - 14:28

    Els:

    Lieve Nelleke, fijn dat je veilig aangekomen bent!!! Misschien gaat de reis naar Tanzania wel vlotter dan die van je beaufrère uit frankrijk naar nederland... Last van stuifsneeuw en bevroren wissels zul je niet hebben. Hou je haaks en we zien uit naar je vervolgbelevenissen! XXX

  • 09 Januari 2010 - 21:16

    Nijenheim:

    Dirkje:Nelleke ik mis je
    Corrie: ik hoop dat je het erg goed naar je zin hebt we denken aan je.
    Ton: ben je al lekker bruin geworden?
    Aaltje: de hartelijke groeten van mij en van Truus
    Gijs: groeten aan lieve Nelleke.
    Sylvia: lig je de hele dag aan het strand? ben je veel aan het handwerken, groetjes
    Wim: van hem niks
    Henk: de groetjes en op een heugelijk weerzien
    Richard: veel groeten

    nou dat was het werkze daar, dan doe ik het hier!
    gr Carla

  • 10 Januari 2010 - 11:30

    Bouwe:

    Jambo Nelleke,
    Ik dacht net even aan je en dankzij het kerstkaartje ben je gemakkelijk te volgen!

    Ik begrijp dat de berichten ons via de tamtam moeten bereiken. Eric trommel jij dit nog even door?

    Heel veel genoegen toegewenst in je werk daar!

    Bouwe

  • 10 Januari 2010 - 14:09

    Ria:

    Mijn reactie op 6/1 had dus hier moeten staan.

  • 10 Januari 2010 - 18:51

    Gerda Bak:

    hallo nelleke veel succes ik ben de secretaresse van protanz en wil je belevenissen ook graag lezen gr gerda

  • 11 Januari 2010 - 16:06

    Marianne:

    Hoi Nelleke,
    Ik ben even in Nederland en sprak met Eric. Fijn dat je goed bent aangekomen en nu aan de slag. Heel veel succes in dat afgelegen oord! Paramaribo is dan toch een wereldstad.
    Liefs, Marianne

  • 12 Januari 2010 - 15:44

    Emmy:

    Hé Nelleke,
    Tjonge wat een lange reis en wat fijn dat je bestemming bereikt is. Heel veel succes! Erg leuk je te kunnen volgen.
    groetjes Emmy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tanzania, Kilangala

tanzania

Recente Reisverslagen:

08 April 2010

Thuis

29 Maart 2010

Hallelujah Safari

24 Maart 2010

laatste bericht vanuit Sumbawanga......

16 Maart 2010

Save....

09 Maart 2010

Big surprise.....!!
Nelleke

Actief sinds 18 Nov. 2009
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 18301

Voorgaande reizen:

03 Januari 2010 - 01 April 2010

tanzania

Landen bezocht: