bijna...... - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Nelleke Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu bijna...... - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Nelleke Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu

bijna......

Door: Nelleke

Blijf op de hoogte en volg Nelleke

30 December 2009 | Nederland, Zeist

Het is bijna zover....over een paar dagen vertrek ik naar Tanzania en ik heb er zin in! Dat is maar goed ook, want er is werk aan de winkel!
Eerst moet de bestemming bereikt worden, en dat is nog een een heel gedoe. De KLM brengt me naar Dar es Salaam in het oosten van Tanzania en na een nachtje slapen staat er een busreis op het programma van 2 dagen die me uiteindelijk helemaal naar het westen zal brengen.De laatste 300km. is zandweg dus dat kan nog best spannend worden....
In Kilngala (klein dorpje) ga ik me voornamelijk bezig houden met het opstarten van lager(basis) onderwijs. Er is nu een kleuterschool en de gebouwen voor een lagere school staan er al, maar hoe het allemaal verder moet gaan is nog onduidelijk.Ben benieuwd of ik een en ander de komende maanden vlot kan trekken...
Tijdens mijn verblijf mag ik wonen in een prachtig huis van een Nederlander die hier permanent gewoond heeft en het initiatief heeft genomen om hier een school te starten. Ik zal daar later meer over vertellen. De volgende keer hoop ik jullie mijn nieuwe telefoonnummer door te kunnen geven en verslag te doen van de eerste ervaringen.
Ik wens iedereen alle goeds voor 2010 en stuur me eens een reactie, zal me goed doen....

Groeten, Nelleke

  • 31 December 2009 - 18:18

    Nelleke:

    hoi Nelleke,
    ik dacht eens even kijken of je al in de lucht bent, en ja hoor. Spannend zo die laatste dagen. Voor jou begint het nieuwe jaar pas echt op zondag.
    Sterkte met de laatste regelzaken, en met het afscheid natuurlijk, en een hele goede reis!
    liefs van je naamgenoot

  • 02 Januari 2010 - 13:20

    Renate:

    Hallo Nelleke,
    Net als mijn voorganger dacht ik ga maar op de site kijken of de site al gebruikt wordt en ja hoor je heb al een begin gemaakt.
    Spannend de voorbereidingen en de nadernde afscheid. Ik wens je heel veel sterkte toe en een hele goede en vooral voorspoedige reis.
    Renate

  • 03 Januari 2010 - 10:21

    Eric:

    Ik weer thuis, jij zojuist opgestegen, op weg naar een nieuw avontuur, met een nieuwe missie en hopelijk veel plezier. Goede reis en veel succes!! Liefs, Eric

  • 05 Januari 2010 - 21:42

    Femke:

    Hopelijk heb je het grootste deel van de reis al achter de rug, op een goede aankomst. Heel veel succes de komende maanden.
    liefs, femke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zeist

tanzania

Recente Reisverslagen:

08 April 2010

Thuis

29 Maart 2010

Hallelujah Safari

24 Maart 2010

laatste bericht vanuit Sumbawanga......

16 Maart 2010

Save....

09 Maart 2010

Big surprise.....!!
Nelleke

Actief sinds 18 Nov. 2009
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 18304

Voorgaande reizen:

03 Januari 2010 - 01 April 2010

tanzania

Landen bezocht: